نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

در زمان اتمام بازاریابی  باید بازاریابی مجدد را شروع کنید.این نوع بازاریابی ، مشتریانی که از قبل نسبت به محصولات شما اظهار علاقه کردند مورد هدف قرارمیدهد. بازاریابی مجدد، این فرصت را برای شما فراهم میکند که محصولات خود را توسعه دهید و به فروش برسانید و در کنار آن از قدرت ایجاد آگاهی از برند در مخاطبین شما برخوردار می باشد.

 ما در این مطلب به معرفی مراحل اولیه بازاریابی مجدد میپردازیم:

تهیه سابقه و پیشینه ای از تعاملات خود با مشتری

 همه تعاملات با مشتریان خود  را جمع آوری کنید ،در زمان تماس مجدد با مشتریان، این اطلاعات به شما کمک میکند تا به شناخت بهتر بازار و نیازهای مشتریان برسید و تغییرات لازم را در محصولات و عملکرد خود ایفا کنید.

 پیگیری عملکرد تیم

 شما باید روش های اثرگذار در ارتباط با مشتریان را بررسی کرده و  روش تیم خود را در ارتباطات با مشتریان پیگیری کنید . از آنها بخواهید در تماس های مجدد خود از  تکنیک های بررسی شده توسط شما استفاده  نمایند.

گسترش  پایگاه اطلاعات مشتریان

این کار روش های ممکن برای برقراری ارتباط مجدد با مشتریان را افزایش می دهد. از این طریق شما هر بار با ایجاد تغییری در کمپین خود امکان دسترسی مجدد به مشتریان خود از طرق مختلف را خواهید داشت و در نتیجه هزینه های بازاریابی خود برای بدست آوردن مشتریان جدید را کاهش می دهید.

 کاهش زمان انتظار

مشتریان در بازار از گزینه های زیادی برخوردار هستند پس در صورتیکه برند شما را فراموش کنند به  دنبال دیگر گزینه ها میروند. بنابراین شما باید فاصله زمانی کوتاهی بین دو  بازاریابی قاردهید تا مشتری محصول و برند شما را از یاد نبرد.

 انتخاب درست کانال های ارتباطی

اگر برای کمپین بازاریابی خود از شبکه های اجتماعی بهره برده اید، برای بازاریابی مجدد به منظور افزایش نرخ تبدیل خود و دسترسی بیشتر تفاوتی در کانال مورد استفاده خود ایجاد کنید.

از بازاریابی موبایلی استفاده کنید

پس از انجام 5 مرحله بالا، اکنون زمان هدف گیری مجدد مخاطبین می باشد. برای این کار کمپین خود را با یک تماس با مخاطب شروع نکنید، بلکه  در ابتدا با ارسال پیامک به آنها ،تفاوت های ایجاد شده در محصول یا حتی محصولات جدید را به اطلاع وی برسانید.

بازاریابی با موبایل روشی به نسبت جدید برای هدف گیری مجدد مخاطبین قبلی و ایجاد تعامل با آنها می باشد. در این روش تشخیص مخاطبین نامرتبط و اشتباه نیز ممکن می شود و موجب اثر بخشی بیشتر فعالیت بازاریابی مجدد شما می باشد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

 

عناوین مرتبط

بازاریابی پیامکی

چرا سیمرغ اس ام اس؟

برخی از مشتریان سیمرغ اس ام اس

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

برخی از مشتریان سیمرغ اس ام اس

دانستنی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی





:: برچسب‌ها: موفقیت در بازاریابی مجدد, بازاریابی مجدد , ارتباط با مشتریان, کانال های ارتباطی, بازاریابی موبایلی, شبکه های اجتماعی, ارسال پیامک ,هزینه های بازاریابی ,پیام های تبلیغاتی, پیام صوتی, پایین ترین تعرفه, پنل های کاربری و نمایندگی, بانک شماره, تبلیغات پیامکی, سامانه پیام کوتاه سیمرغ ب,انک مشاغل,سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: